Tuesday, March 24, 2009

this is how i sound like for the first time!

berikutnyer will be all the posts yang aku publish back when i was married to mr aziz abdullah..comments nyer aku tak postkan sekali pasal bnyk...

post 1: (Tuesday, November 14th, 2006)

best jugak ada blog dalam frenster

aku igtla kan.kalau aku write sumthing pun best gak kan.since dalam fwenste nie ramai gak member2 aku.anyway…sekarang nie musim ujan, aku tak leh nak kuar gie mana2 la pasal takut baby kene ujan.dah la tgh cuti panjang.boring siot duk rumah.addin ngadap aku…aku ngadap dia…pastu sengih dua2.kalau dia reti cakap..mesti dia kata…"mama, idung kita sama-sama kembang".and aku mesti reply…"yelah nak…like mother like son,pity u.."


post 2 : ( Wednesday, November 15th, 2006)

PAsal Aku dari dr.Fadhilah kamsah from kak lin’s blog

Thanks kak lin.aku rasa semua yang tertulis pasal si April memang SOooo Me!yang negative2 tu la kan..yang positive2 tu karang kalau kawan2 aku baca korang kata aku prasan lak..hheheeh.

APRIL
* Sangat aktif dan dinamik.(tak pun) * Cepat bertindak membuat keputusan tetapi cepat menyesal.(sgt2 aku) * Sangat menarik dan pandai menjaga diri.(tak pun) * Punya daya mental yang sangat kuat. * Suka diberi perhatian. (ye la kot sekarang tak lagi)* Sangat diplomatik (pandai memujuk ). * Berkawan dan pandai menyelesaikan masalah orang. * Sangat berani dan tiada perasaan takut. * Suka perkara yang mencabar, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah. * Emosi cepat terusik.(memang pun) * Cuba kawal perasaan. * Kecenderungan bersifat pendendam.(abis sapa suh jahat ngan aku) * Agresif dan kelam kabut dalam membuat keputusan. * Kuat daya ingatan.(kalau kuar daya ingtan aku, sure aku dah jadi doktor,the only thing yang aku boleh igt are the list of my boyfrens..hehehe,marah lak laki aku karang) * Gerak hati yang sangat kuat. * Pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain. * Berpenyakit disekitar kepala dan dada. * Sangat cemburu dan terlalu cemburu (tak pun).

No comments:

Post a Comment